Livrare & Returnare

Livrare

Produsele sunt expediate clientului in maximum 24 de ore de la data validarii comenzii.

Ne straduim sa expediem in aceeasi zi, pina la sfarsitul programului de lucru toate comenzile sosite pina in orele 13.00 PM (in zilele lucratoare), pachetul urmand sa ajunga la dvs. in ziua imediat urmatoare. Comenzile plasate in zilele de sambata si duminica vor fi validate de catre reprezentantii nostri de vanzari luni, dupa validare urmand a fi expediate in conditiile mai sus descrise.

Adresa de livrare se completeaza in momentul in care va faceti prima data cont pe site, cu ajutorul unui formular. Adresa de livrare poate fi aceeasi cu adresa de facturara, insa aveti optiunea sa alegeti si o adresa diferita pentru livrare. Va rugam sa introduceti informatii exacte si complete, inclusiv codurile postale, pentru a putea sa va trimitem produsele unde trebuie.

Cheltuielile de transport

Pentru comenzile de pe site-ul BebeArdealul.ro , costul transportului este de 19 ron, indiferent de transportator, de greutatea produselor comandate sau de kilometri suplimentari fata de rutele transportatorilor. Ne rezervam dreptul ca transportatorul sa fie ales de catre personalul nostru.

Transportul pentru comenzile de peste 200 lei este GRATUIT , in sensul in care scadem automat din valoarea facturii dumneavoastra costul transportului.

 

Conditii generale de returnare:

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 34/2014 in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale. Produsele se pot returna, in termen de 14 zile lucratoare de la primire, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionatefara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Contravaloarea produselor comandate se va returna in maxim 14 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator. Pentru a putea returna un produs puteți să completați “Formularul de returnare”de pe site sau puteți folosi orice altă metodă de  declarație neechivocă (de exemplu prin email).

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise (vezi “Formularul de returnare”) in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.

Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau alte semne de uzura precum si produsele partial consumate.

Produsele, nu se pot returna decat in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (manual de utilizare, garantie). Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnarii produselor, iar S.C. Farmacia Ardealul S.R.L. nu poate fi facuta raspunzatoare.

Costul transportului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului, folosind un serviciu de curierat (la alegerea clientului). In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o perioada in care este in vigoare o oferta de transport gratuit, daca produsul va fi returnat, se va retine din valoarea acestuia costul de expediere suportat initial de S.C. Farmacia Ardealul S.R.L.. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. Cheltuielile de restituire sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care expediati coletul cu plata la destinatie, vom fi nevoiti sa facturam contravaloarea transportului.

Dupa ce ati completat “Formularul de returnare” va rugam sa expediatii produsul, prin curier rapid la adresa S.C. Farmacia Ardealul S.R.L. Str. Ecoului , nr 2A, Piatra Neamt,jud Neamt,  precizand pe colet "Returnare produs" si numarul cererii RMA alocat. Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere.

Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
1. Creeaza-ti cont de client/Logheaza-te in contul de client.
2. Citeste termenii si conditiile in care se pot returna produsele.
3. Completeaza formularul de retur si trimite produsul la adresa: Str. Ecoului , nr 2A, Piatra-Neamt, jud. Neamt, nr. telefon 0722 100 085.
4. Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul comenzii (de forma Comanda nr. XXXXX).
5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon 0722 100 085 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa de email bebe@farmaciaardealul.ro

Persoana fizica cumparatoare beneficiaza de garantia legala pentru conformitatea la produsele comercializate, adică conform Legii OUG140/2021, nu mai puțin de doi ani de zile. Termenul legal de aducere la conformitate a produselor neconforme sau inlocuire este de maxim 15 zile calendaristice.

Daca produsul livrat catre tine nu corespunde celui comandat de pe site si confirmat de catre agentul nostru, il poti returna fara nicio taxa in termen de 14 zile de la primire. Te asiguram ca iti vom returna banii in maxim 14 de zile de la receptionarea si verificarea produsului de catre noi.

De asemenea, daca te razgandesti in privinta produsului comandat, acesta poate fi returnat tot in termen de 14 zile de la primire, dar pe cheltuiala ta.

ATENTIE! Politica de returnare a produselor este valabila doar pentru produsele care nu prezinta urme de asamblare, folosire si uzura. Toate etichetele produselor si ambalajul original trebuie sa fie intacte si nedeteriorate.

Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca un produs nou, ne rezervam dreptul de a diminua valoarea produsului pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs utilizat, iar in cazul in care produsul este intr-o stare in care nu il putem re-vinde, ne rezervam dreptul sa refuzam produsul returnat de tine.

Actiunile care duc la diminuarea valorii produsului returnat sunt urmatoarele:

  • folosirea produselor in mediul exterior;
  • ruperea sigiliilor si a etichetelor produsului;
  • ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale ale produsului;
  • uzarea, zgarierea, murdarirea, patarea, impregnarea cu substante externe;
  • desigilarea accesoriilor consumabile ale produsului.

 

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre CLIENT, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur, intr-un cont bancar furnizat la completarea formularului de retur.

Va multumim !